tirsdag den 10. maj 2016

Dag 06 - Las Vegas - Hoover Dam

Dag 06...

Idag kørte vi en lille tur forbi Hoover Dam, den er fucking stor indvendig, fik 2-3 timer til at går, en guided tur ned i deres Powerstation, med de 8 generatorer på Nevada-siden.

Så skulle lysten til guns jo stilles, jeg vidste hvor den lokale shooting range lå, så den skulle da besøges ( For mit vedkommende, besøges igen ) Jeg skulle bare skyde med lidt pistoler, en Sig Sauer P226, og en Remington 1911 så fik jeg også 5 af René's shotgun skud, selvom vi egentlig ikke måtte, men vores range master gav os lov. René fik skudt med en Dirty Harry 44 Magnum, en Remington 1911 og en shotgun... En gåtur på strip'en og aftensmaden blev indtaget på den lokale Outback Steakhouse, hvor jeg nakkede en 32oz t-bone, René en sølle 16oz Ribeye....  Puny Human..... =)))

 Rasmus








Ingen kommentarer:

Send en kommentar